معرفی ۱۶ بسته پیشنهادی سرمایه‌گذاری مازندران در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در کیش

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از معرفی۱۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری و ۱۶ بسته پیشنهادی در دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در کیش خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی چهارشنبه ۱۷ آبان۱۴۰۲ با اعلام اینکه ۱۵۰ فرصت شغلی و ۱۶ بسته پیشنهادی در غرفه مازندران معرفی شده است، گفت: خوشبختانه نشست‌های خوبی با بانک‌ها و بیمه در غرفه مازندران برگزار و از آنها برای سرمایه‌گذاری در گردشگری دعوت شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به ۲۰۰ پروژه گردشگری در حال ساخت با حجم سرمایه‌گذاری ۳۶ هزار میلیارد تومان در مازندران، افزود: با بهره‌برداری این پروژه بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

او به وجود پروژه‌های نیمه تمام با پشرفت فیزیکی بیش از ۳۰ درصد به عنوان یکی از اولویت‌های حوزه سرمایه‌گذاری مازندران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با رفع موانع و مشکلات این پروژه‌ها در کمیته تسهیل و رفع موانع تولید استان شاهد توسعه ظرفیت‌های گردشگری در نقاط مختلف مازندران باشیم.

دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در «ایتوکس» مرکز نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش تا ۱۸ آبان ماه جاری برپاست علاقمندان می‌توانندجهت دریافت اطلاعات مربوط به فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری مازندران به سایتwww.mazandaran.mcth.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081700874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha