برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در اولین یادواره شهدای زن در سراوان

همزمان با برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان سراوان نمایشگاه صنایع‌دستی برپا و آثار صنعتگران این خطه در آن به منصه ظهور درآمد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌ عمومی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، سردار حسین ظریفی بیان کرد: سیستان و بلوچستان ۱۵ شهید تقدیم انقلاب کرده و این اولین یادواره شهدای زن در این استان است که به میزبانی شهرستان سراوان بر حسب دستور فرماندهی قرارگاه قدس سردار مرتضوی برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان افزود: برای شهدای مرد و رزمندگان یادواره‌های زیادی برگزار شده اما آن عمده نیرویی که توانسته است تا امروز انقلاب اسلامی را در همه زمینه‌ها بیمه کند خواهران و شهیدان زن بوده‌اند که کم‌توجهی و بی‌تفاوتی صورت گرفته است.

او ادامه داد: مجموعه نیروی زمینی سپاه این یادواره را در دستور کار خود قرار داد و آن را به همت ادارات مختلف در شهرستان سراوان به ویژه سپاه شهرستانی سراوانی به اجرا درآورد.

سردار ظریفی گفت: این یادواره همزمان شده با وضعیت فلسطین و غزه که جا دارد پیروزی‌های حماس و محور مقاومت را تبریک و شهادت مظلومانه زنان و فرزندان بی‌سرپناه نوار غزه را تسلیت عرض کنم.

او اذعان کرد:  آنچه که آینده‌نگری است و آنچه که مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر فرمودند آینده از آن مردم فلسطین و غزه است، مردم جمهوری اسلامی ایران طی این چهار دهه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند، اما پس از عملیات طوفان الأقصی و مقاومت مردم غزه ما مشاهده می‌کنیم که در تمام دنیا و حتی در قلب آمریکا مردم شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر می‌دهند و حق بودن و مظلوم بودن فلسطین و لبنان و محور مقاومت اثبات شد و دنیا فهمید حق با محور مقاومت است.

گفتنی است یادواره شهدای زن سیستان و بلوچستان به همت قرارگاه شهید سجاد در شهرستان سراوان برگزار و نمایشگاه صنایع‌دستی نیز به همت اداره میراث‌فرهنگی دایر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081700879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha