آشنایی بیش از 160 دانشجو با جاذبه‌های گردشگری دزفول

با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزفول با دانشگاه فرهنگیان، بیش از 160 دانشجوی غیربومی و بومی طی یک گشت از جاذبه‌های گردشگری شهرستان دیدن کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، حمیدرضا خادم گفت: در راستای گسترش و ترویج فرهنگ گردشگری و معرفی جاذبه‌های شهرستان، گشت بازدید یک روزه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی دزفول برگزار شد.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزفول با اشاره به این‌که گشت یادشده با همکاری اداره میراث‌فرهنگی و دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، تصریح کرد: در این گشت یک روزه ۱۶۰ دانشجوی بومی و غیربومی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان دزفول بازدید کردند.

او در ادامه افزود: طی این گشت، از پل باستانی، موزه مردم‌شناسی کرناسیون، قمش چوقابفون، خانه تاریخی سیدصدر و باغ‌موزه دفاع‌مقدس بازدید شد و دانشجویان با جذابیت‌های تاریخی و گردشگری شهرستان دزفول بیشتر آشنا شدند.

خادم یادآور شد: در سال‌های اخیر برای دانش‌آموزان و دانشجویان رشته‌های مختلف، به برگزاری گشت‌های متنوع و مشابهی اقدام کردیم و آن‌ها با جاذبه‌های متنوع گردشگری و تاریخی این شهرستان آشنا شدند.

او در پایان اظهار امیدواری کرد: با این اقدامات، بخشی از سهم این اداره برای توسعه و ترویج فرهنگ ایرانگردی و گردشگری و معرفی جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی شهرستان دزفول ادا شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081700888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha