تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین میراث‌فرهنگی و دانشگاه آزاد آذربایجان غربی به امضا رسید

تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و دانشگاه آزاد اسلامی استان به امضا رسید.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، در حاشیه برگزاری همایش ملی نقش معماری و شهرسازی بر گردشگری شهرهای مرزی تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی به نمایندگی مرتضی صفری، مدیرکل و دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به نمایندگی محمدرضا ولیلو، سرپرست این دانشگاه به امضا رسید.

مرتضی صفری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: امروز فرصت مغتنمی است تا از اقدام دانشگاه آزاد برای برگزاری همایش ملی نقش معماری و شهرسازی بر گردشگری شهرهای مرزی تشکر کنم که بی‌شک برگزاری این همایش موجب توسعه و تعالی صنعت گردشگری آذربایجان غربی خواهد شد که می‌تواند الگویی برای سایر نهادهای علمی باشد.

صفری افزود: در شرایط امروز کشور که زیر شدیدترین تحریم‌های ظالمانه قرار دارد با هم‌افزایی بین دستگاه‌های دولتی و نهادهای مختلف می‌توان از ظرفیت‌های یکدیگر برای توسعه اقتصادی و ایجاد رفاه در جامعه بهره برد.

محمدرضا ولیلو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم تصریح کرد: این تفاهم‌نامه در راستای انجام به رسالت دانشگاه و تعالی فرهنگ علم و دانش به امضا رسید و امید است منشا خیر برای انجام اقدامات مشترک باشد.

ولیلو گفت: همکاری و بهره‌مندی از امکانات آموزشی و اجرای پروژه‌های آموزشی علمی، تحقیقاتی و پژوهشی و اجرایی مشترک در راستای نیازهای طرفین تفاهم‌نامه در استان و کشور، توسعه و ترویج فرهنگ علم‌آموزی به ویژه آموزش عالی و تلفیق کردن علم و تجربه در قالب‌های مختلف از جمله برگزاری نشست‌های علمی و فرهنگی مشترک، تبادل اساتید، اسناد و مدارک علمی آموزشی و برگزاری بازدیدهای علمی و دوره‌های آموزشی مشترک از جمله مهم‌ترین موضوعات این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081800924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha