بازدید سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از طرح‌های گردشگری گلستان

جمعی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی (اعضای باشگاه سرمایه‌گذاری صنعت و سلامت ایران) با همراهی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان و تعدادی از اصحاب رسانه از تعدادی از طرح‌های نیمه‌تمام و زیرساخت‌های قابل سرمایه‌گذاری گردشگری گرگان بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، این بازدید روز چهارشنبه ۱۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی (اعضای باشگاه سرمایه‌گذاری صنعت و سلامت ایران) با همراهی محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان و جمعی از اصحاب رسانه انجام شد.

در این روز از هتل نیمه‌تمام میامی، هتل در حال ساخت پارتیا، محل پیشنهادی برای اجرای طرح تله‌کابین گرگان در پارک جنگلی ناهارخوران و مجموعه پذیرایی سرخ‌چشمه در روستای گردشگری زیارت بازدید شد.

۱۵۰ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری گلستان آماده ارائه به متقاضیان است

محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در حاشیه این بازدیدها گفت: ۱۵۰ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه رونق گردشگری این استان تدوین‌شده و آماده ارائه به متقاضیان داخلی و خارجی است.

ساوری افزود: از مجموع این پیشنهادها، ۶۰ بسته سرمایه‌گذاری به‌صورت بی‌نام صادر شده است.

او خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم فرصت خوبی را برای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی فراهم کرده و مدیران گلستان نیز آماده رفع موانع احتمالی در این بخش هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081800960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha