دستگاه قضایی گلستان از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری حمایت می‌کند

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و تولید در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد که این پشتیبانی در راستای ایجاد زیرساخت برای جذب سرمایه‌گذاران به‌ویژه در حوزه گردشگری است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، حیدر آسیابی روز چهارشنبه 17 آبان ماه در نشست با جمعی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی (اعضای باشگاه سرمایه‌گذاری صنعت و سلامت ایران) و محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، بیان کرد: گلستان بهشت گمشده گردشگری است اما هنوز از ظرفیت بالای آن به‌درستی استفاده‌ نشده است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان با اشاره به ظرفیت گردشگری دریایی در گلستان در ادامه گفت: بوم‌گردی دریایی در این استان به لحاظ کم‌عمق بودن آب یک ویژگی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود و دارای قابلیت بالا برای سرمایه‌گذاری است.

او با تأکید بر این‌که سرمایه‌گذاران از حضور در گلستان پشیمان نخواهند شد ادامه داد: از سرمایه‌گذاران با صدور مجوز و امنیت سرمایه‌گذاری حمایت خواهیم کرد و امنیت سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در استان گلستان را تضمین می‌کنیم.

آسیابی ایجاد مجتمع پتروشیمی گلستان پس از ۱۶ سال، راه‌اندازی طرح گردشگری آشوراده پس از ۲۵ سال، ممانعت از ساخت‌وساز غیرمجاز در روستای زیارت گرگان، پیگیری شرکت هواپیمایی درگلستان و راه‌اندازی ۳۹ واحد تولیدی تعطیل‌شده، احیا ۵۱ واحد تولیدی و بازدید از ۲۴۱ واحد تولیدی از ابتدای امسال تاکنون را ازجمله حمایت‌های دادگستری گلستان از تولید برشمرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان نیز در این جلسه گفت: دستگاه قضایی یکی از حامیان اصلی در حوزه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های گردشگری است.

محمدجواد ساوری با اشاره به این‌که ایجاد و توسعه زیرساخت، یکی از نیازهای مهم گردشگری این استان است، بیان کرد: ظرفیت‌های گردشگری استان شناسایی‌شده و جذب سرمایه‌گذاران این حوزه در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون، حمایت دستگاه قضایی، دولت و نماینده ولی‌فقیه در گلستان در حوزه گردشگری پررنگ شده که گره‌گشایی از موانع گردشگری روستای زیارت گرگان و طرح گردشگری آشوراده ترکمن از نمونه‌های آن است.

جمعی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی (اعضای باشگاه سرمایه‌گذاری صنعت و سلامت ایران) با همراهی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان و تعدادی از اصحاب رسانه از تعدادی از طرح‌های نیمه‌تمام و زیرساخت‌های قابل سرمایه‌گذاری گردشگری گرگان بازدید کردند.

دستگاه قضایی گلستان از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری حمایت می‌کند

انتهای پیام/

کد خبر 1402082001014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha