انتشار فراخوان شرکت در کارگاه آموزشی شبکه رادیویی ایران

رادیو ایران از برنامه‌سازان رادیویی دعوت می‌کند تا در کارگاه آموزشی شبکه رادیویی ایران شرکت کنند.

به گزارش میراث آریا، ابوذر ابراهیم مدیر فضای مجازی رادیو ایران تصریح کرد: پس از آنکه افراد با شماره خود، نام استان‌شان را فرستادند، پیامک ثبت‌نام قطعی را به همراه نشانی کارگاه و لینک عضویت در گروه مجازی ایران‌یاران همان استان برای آن ها رسال می‌کنیم. 
او افزود: در این گروه مجازی تمامی اطلاع‌رسانی‌ها، نکات آموزشی و خبرهای کارگاه که قرار است در پایان هفته در مرکز استان برگزار، بارگذاری می‌شود و ایران‌یاران هم استانی با یکدیگر به تبادل تجربه و پرسش و پاسخ می‌پردازند. کارگاه حضوری روزهای پنجشنبه یا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در یک جلسه و در برخی استان‌ها با توجه به استقبال پرشور شنوندگان، در دو جلسه نیز برگزار می‌شود.
مدیر فضای مجازی شبکه رادیویی ایران تصریح کرد: از ایران‌یاران خواسته می‌شود تا گزارشی جذاب با موضوع معرفی جاذبه‌های استان خود تهیه و ارسال کنند. اگر برنامه گزارشی نمره قبولی را دریافت کرد، در برنامه با ایرانیاران رادیو ایران که تهیه‌کنندگی آن را ندا حاجی‌اسماعیلی بر عهده دارد پخش خواهد شد. 
ابراهیم تصریح کرد: این برنامه هر روز به روی آنتن رادیو ایران می‌رود و پنجشنبه‌ها نیز به جمع‌بندی آثار ارسالی می‌پردازد. در برنامه زیر آسمان ایران نیز که روز جمعه و پس از برگزاری کارگاه پخش می‌شود، برنامک‌های تولیدی ایران‌یارانی که در همان هفته در کارگاه شرکت کرده‌اند و اثر تولیدی‌شان کیفیت فنی بهتری دارد، پخش می‌شود.
مدیر فضای مجازی رادیو ایران، برنامه‌های دیگر شبکه که غیرمستقیم به موضوع هفته‌های ایرانی می‌پردازند را برشمرد و افزود: در هفته هر استان، برنامه راهی به آبادی با موضوع معرفی ظرفیت‌های روستاهای استان، نمودار با موضوع بررسی مسائل و ظرفیت‌های اقتصادی آن استان و پلاک هشت نیز در خصوص شهدای شاخص همان استان روانه آنتن رادیو ایران می‌شود.
او در پایان با اشاره به این‌که شبکه رادیویی ایران تا امروز به شش استان کردستان، گلستان، اردبیل، ایلام، مرکزی و آذربایجان غربی سفر کرده ‌است، گفت: برای کسانی که علاقه مند به شرکت در کارگاه‌ها بوده و هستند اما به هر دلیلی نتوانستند حضور داشته‌ باشند، یک نوید و خبر خوش هم داریم، به زودی درگاه مجازی ایران‌یاران در رادیو ایران فعال می‌شود و دوستداران رادیو می‌توانند با ثبت نام در این سایت، از نکات آموزشی استفاده کرده، آخرین رویدادها و اخبار را مطالعه کنند و با ساخت برنامه‌های جذاب و شنیدنی به جمع ایران‌یاران شبکه رادیویی ایران بپیوندند.
افرادی که تمایل به شرکت در کارگاه دارند می‌توانند نام استان‌شان را به سر شماره ۳۰۰۰۰۹۰۹۰ ارسال و ثبت‌نام کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402082101052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha