انعقاد تفاهم نامه همکاری میان میراث‌فرهنگی و دانشگاه محقق اردبیلی

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با دانشگاه محقق اردبیلی، تفاهم نامه همکاری با محوریت آموزشی در حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری منعقد کردند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب عصر سه شنبه 23 آبان ماه 1402 در مراسم عقد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: تفاهم نامه همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی و دانشگاه محقق اردبیلی با هدف استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی طرفین منعقد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: تاکید اصلی این تفاهم نامه بر استفاده از ظرفیت آموزشی طرفین به ویژه در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری برای توانمندسازی فعالان این حوزه‌ها است.

او تاکید کرد: با توجه به وجود رشته‌های صنایع‌دستی و گردشگری در دانشگاه محقق اردبیلی و البته نیروهای متخصصی که در دو نهاد حاضر هستند این همکاری‌ها می‌تواند به رونق و توسعه دو حوزه گردشگری و صنایع‌دستی منجر شود.

محمدی ادیب با اشاره به سایر اهداف این تفاهم نامه، ادامه داد: اهداف پژوهشی به ویژه در حوزه صنایع‌دستی در خطر فراموشی و البته استفاده از ظرفیت دانشجویان خارجی در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان با برگزاری تورهای اینفو در دستور کار دو طرف قرار دارد.

تفاهم نامه همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی در حاشیه مراسم تجلیل از منتخبین مهر اصالت صنایع‌دستی و در حضور استاندار اردبیل منعقد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082401322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha