کمک جهاد دانشگاهی کرمانشاه برای توسعه آموزش‌های گردشگری

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت: از تجارب جهاد دانشگاهی کرمانشاه برای توسعه آموزش‌های گردشگری استفاده می‌کنیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز چهارشنبه ۲۴ آبانماه در جلسه مسئولان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، اظهار کرد: توسعه آموزش فعالین حوزه گردشگری در زمینه‌های مختلف یکی از اهداف اداره‌کل برای کمک به بهبود خدمات‌دهی به گردشگران است.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، افزود: توانمندسازی و افزایش سطح دانش فعالین گردشگری یک نیاز اساسی در استان است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

او ادامه داد: برای توسعه آموزش‌های مورد نیاز از ظرفیت همه مراکز آموزشی استان که بتوانند به این مساله کمک کنند استفاده می‌کنیم.

امیری گفت: یکی از مراکزی که از امکانات و ظرفیت بسیار خوبی در حوزه آموزشی برخوردار است، مرکز جهاد دانشگاهی کرمانشاه است.

او افزود: با توجه به فعال بودن و تدریس رشته گردشگری در این دانشگاه، تجارب و توانمندی‌های بسیار خوبی در این حوزه وجود دارد که می‌تواند به ما کمک کند.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، تصریح کرد: هدف معاونت گردشگری توسعه آموزش و استفاده از تمام ظرفیت‌های آموزشی استان در مباحث و سرفصل‌های عنوان شده وزارتخانه و منویات مقام عالی وزارت است.

او گفت: به همین منظور ضمن تشکیل کارگروه آموزش گردشگری، یک تفاهم نامه همکاری مشترک نیز با جهاد دانشگاهی کرمانشاه نیز منعقد می‌شود.

امیری در خاتمه اظهار کرد: امیدواریم با این اتفاق شاهد شکل گیری یک تحول کیفی در وضعیت گردشگری استان کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082501346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha