کارآفرینی در حوزه گردشگری عامل رونق کسب و کار محلی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: کارآفرینی در حوزه گردشگری، شامل ایجاد و توسعه کسب و کارهایی است که به صورت مستقل یا با همکاری با دیگران، خدمات و محصولات گردشگری را ارائه می‌دهند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم علیزاده با اشاره به عنوان کارآفرینی و صنعت گردشگری به مناسبت پنجمین روز از هفته جهانی کارآفرینی با عنوان این مطلب گفت: این کسب و کارها می‌توانند شامل هتل، رستوران، تور واحد، مراکز تفریحی و سایر امکانات گردشگری باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت:  برای شروع کارآفرینی در حوزه گردشگری، باید ابتدا بازار و نیازهای مشتریان را بررسی کرد. همچنین، برای کارآفرینی در حوزه گردشگری، باید به منابع مالی و مالیاتی نیز توجه و برای تأمین منابع مالی، می‌توان از اعتبارات بانکی، سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران استفاده کرد.

معصوم علیزاده یادآور شد: کارآفرینی در حوزه گردشگری، ایده خوبی برای رشد کسب و کار و ایجاد ارزش برای مشتریان و جامعه بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که رشد سریع صنعت گردشگری به عنوان یکی از سریع‌ترین صنایع رو به رشد، در جهان شناخته شده است.

او عنوان کرد : با توجه به افزایش تعداد گردشگران، فرصت‌های بیشتری برای کارآفرینان در این حوزه به وجود آمده است و تأثیر گردشگری بر اقتصاد را نیز نمی‌توان انکار کرد و صنعت گردشگری در بسیاری از کشورها به عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع درآمدی شناخته شده است به همین دلیل مورد اقبال کارآفرینان بسیاری است .

انتهای پیام/

کد خبر 1402082501387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha