برپایی عصر شعر و نغمه «اشک و حماسه» در ملایر

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر از برپایی عصر شعر و نغمه «اشک و حماسه» به بهانه عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه، در ملایر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، ابراهیم جلیلی گفت: این عصر شعر در روز چهارشنبه 24 آبان‌ماه و در سالن شهید سلیمانی با حضور تعدادی از شاعران سرشناس در حوزه ادبیات پایداری و مقاومت در روز برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با یورش وحشیانه خود به سرزمین‌های اشغالی بدون واهمه‌ از سازمان‌های مدعی حقوق بشر با خیالی آسوده در پی کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین است.

این مسئول خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در راستای حمایت از کودکان و نوجوانان غزه، ادای دین به آرمان‌های والای مجاهدت‌ها و استقامت امت مسلمان فلسطین خواهد بود.

جلیلی با بیان اینکه همه مسلمانان باید نسبت به وظایف دینی و انسانی خود نسبت به ملت ستم‌دیده فلسطین عمل کنند، گفت: هیچ انسان آزاده‌ای در سراسر جهان وجود ندارد که با مشاهده کشتارهای بی‌رحمانه مردم غزه زبان به حمایت و همدردی با آنان نگشاید.

او گفت: آنچه در غزه اتفاق افتاده است جنایت جنگی است که دل هر مسلمان و انسان آزاده‌ای را به درد می آورد و امروز همه مردمان صاحب درک و اندیشه در سراسر جهان به حمایت از فلسطین برخواسته اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082501394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha