گردشگری همدان چشم‌انتظار سرمایه‌گذاری است

استاندار همدان و رئیس هیات امنای کانون کارآفرینان برتر رسمی استان همدان گفت: همدان در زمینه صنعت گردشگری آثار ثبت شده ملی، ظرفیت بسیاری بالایی دارد و می تواند مرکزیت گردشگری را در کشور و حتی منطقه به خود اختصاص دهد، اما در گذشته در عرصه گردشگری مورد بی مهری و کم لطفی قرار گرفته است.

به‌گزارش میراث‌آریا وبه‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان،  علیرضا قاسمی فرزاد روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در نشست با  فعالان کارآفرین استان در حوزه گردشگری که در عمارت والا برگزار شد، با اشاره به اینکه سابقه تاریخ و تمدن در همدان بالاتر از بسیاری از تمدن های شهرهای دنیاست، افزود: ظرفیت های همدان به خوبی معرفی نشده است و با توجه به عزم و اراده ای که شکل گرفته است باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

استاندار همدان با استقبال از سرمایه‌گذاری و اعلام حمایت جدی از سرمایه‌گذاران و به خصوص کارآفرینان فعال در عرصه گردشگری در این زمینه و تاکید بر اینکه مبحث گردشگری برای توسعه استان در اولویت است، افزود: در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری از جمله گردشگری بحث‌های دانش بنیانی، نوآوری و خلاقیت به سرعت جای نبوغ‌های قبلی را می‌گیرد.

رئیس هیات امنای کانون کارآفرینان برتر رسمی استان همدان با اشاره به اینکه متاسفانه به جای تشویق و ترغیب برای انجام امور برخی افراد فقط دست و پا می‌زنند که کار انجام نشود و این در حالی است که نباید با آنچه که خدمات را برای مردم تسهیل می‌کند مخالفت کرد.

قاسمی فرزاد با اشاره به شاخص های زیر بنایی شهرهای گردشگرپذیر از مدیرات شهرهای استان خواست تا زیر ساخت های گردشگری استان را تقویت کنند.

استاندار همدان با اشاره به اقدامات خوبی که توسط کانون کارآفرینان برتر رسمی استان همدان انجام شده است، اظهار کرد: دبیرخانه کانون توانسته کارآفرینی همدان را در سطح ملی به عنوان «کانون کارآفرینی» مورد توجه قرار بدهد.

او در مورد درخواست دبیر کانون کارآفرینان استان همدان مبنی بر برگزاری همایش ملی کارآفرینان به مناسبت روز ملی کارآفرینی در سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: پیشنهاد مطرح شده را پیگیری می کنیم، ان شاءالله این همایش را در همدان برگزار خواهیم کرد تا بیش از گذشته زمینه و مسیر کارآفرینی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082801563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha