بازدید مشترک از سرویس‌های بهداشتی تأسیسات گردشگری شهرستان سرخه

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه از بازدید مشترک از سرویس‌های بهداشتی تأسیسات گردشگری شهرستان سرخه خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، حسن عربی با اشاره به اینکه وضعیت سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای بین‌راهی و دیگر اماکن، باید در شأن گردشگران باشد و این امر مورد تأکید مقام عالی وزارت است، گفت: سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی از محل اعتبارات این شهرستان، شامل نصب تابلوهای سرویس بهداشتی، نصب برچسب سامانه پاسخگویی به شکایات، تعویض شیرآلات و... در مرحله انجام است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه با تأکید بر اینکه خدمات مطلوب در توسعه گردشگری شهرستان سرخه و استان سمنان نقش مهمی دارد، افزود: سامان‌دهی مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی در مسیر تردد مسافران و گردشگران از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام اداره میراث فرهنگی شهرستان سرخه است که ضمن جذب گردشگر، با افزایش مدت ماندگاری مسافر منجر به کاهش تصادفات جاده می‌شود.

عربی گفت: نظارت‌ها بر تأسیسات گردشگری و پروژه‌های عمرانی زیرساختی در این شهرستان باهدف اجرای کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت نرخ‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه برای فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و زائران به‌صورت مداوم انجام می‌شود.

در این بازدید مشترک، کارشناسان فرمانداری شهرستان سرخه، شرکت نفت، اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سرخه حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082901626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha