صدور موافقت‌نامه اصولی احداث ۳ اقامتگاه بوم‌گردی و مجتمع پذیرایی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از صدور موافقت‌نامه اصولی احداث ۳ اقامتگاه بوم‌گردی و مجتمع پذیرایی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری، موافقت‌نامه اصولی احداث سه اقامتگاه بوم گردی و مجتمع پذیرایی در استان صادر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: تمدید موافقت‌نامه اصولی یک مجتمع گردشگری در کوهدشت و تمدید موافقت‌نامه اصولی یک اقامتگاه بوم‌گردی در الیگودرز نیز در همین راستا، انجام شده است.

او ایجاد تاسیسات و زیرساخت های گردشگری را در راستای توسعه این صنعت ضروری دانست و افزود: مجوز ایجاد و اصلاح تاسیسات اقامتی و پذیرایی در شهرستان دورود نیز صادر شده است.

حسن‌پور با اشاره به ضرورت توسعه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای اقامت گردشگران و همچنین ماندگاری گردشگران در سطح استان اضافه کرد: آماده هر گونه همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه صنعت گردشگری در لرستان هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خاطرنشان کرد: لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که باید متناسب با این ظرفیت‌های کم‌نظیر، نسبت به ایجاد تاسیسات و زیرساخت‌های این حوزه اقدام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082901641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha