همکاری سازمان جهانی گردشگری با تلفونیکا برای ترویج گردشگری دیجیتالی، پایدار و فراگیر

قرارداد همکاری بین سازمان جهانی گردشگری و شرکت تلفونیکا تا سال ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت و بر کارآفرینی دیجیتال، نوآوری، استفاده از فناوری‌های جدید (کلان‌داده‌ها، هوش مصنوعی و غیره) و توسعه استعدادها تمرکز خواهد داشت.

به‌گزارش میراث آریا، شرکت مخابراتی تلفونیکا (Telefónica) مستقر در اسپانیا و سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد (UNWTO)  با امضای یک چارچوب همکاری جدید که تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد، با هدف ارتقای توسعه گردشگری دیجیتالی، پایدار و فراگیر، به تعهد خود برای همکاری عمل کردند.

آژانس تخصصی گردشگری سازمان ملل متحد و شرکت تلفونیکا به همکاری در سطح جهانی ادامه خواهند داد و بر سه محور استراتژیک تحول دیجیتال تمرکز خواهند کرد: پرورش نوآوری جهانی و منطقه‌ای و اکوسیستم‌های کارآفرینی؛ تقویت پذیرش فناوری در گردشگری و ارتقای ظرفیت‌سازی برای بخش گردشگری دیجیتالی، پایدار و رقابتی که هیچ کس را از خدمات خود محروم نمی‌کند.

در این راستا، تلفونیکا تِک، واحد کسب و کار دیجیتال استراتژیکِ این اپراتور مخابراتی و UNWTO برنامه «آینده دیجیتال» را ترویج خواهند کرد، که به دنبال تسریع بهبود اقتصادی بخش گردشگری با گسترش شرکت‌های کوچک و متوسط با ارائه برنامه‌های جدید است. فناوری‌هایی مانند کلان‌داده‌ها، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، بلاک چین، امنیت سایبری و راه حل‌های مبتنی بر ابر به عنوان ابزارهای دیجیتالی جدید این توانایی را دارند که شرکت‌ها را متحول کنند و آن‌ها را رقابتی‌تر، پایدارتر و انعطاف‌پذیرتر کنند، زیرا به آن‌ها کمک می‌کنند تا تصمیم‌های تجاری بهتری بر اساس داده‌های تحلیل‌شده بگیرند. چنین فناوری‌هایی همچنین به آن‌ها امکان می‌دهد محصولات و خدمات شخصی و رقابتی‌تر ارائه دهند، منابع را بهینه کنند و سودآوری بخش گردشگری را افزایش دهند.

علاوه بر این، فرآیندهای آموزشی (مهارت‌سازی مجدد و ارتقاء مهارت‌ها) مورد توجه قرار می‌گیرد تا کارکنان بتوانند از تمام پتانسیل‌هایی که دیجیتالی‌سازی برای صنعت گردشگری دارد، استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082901642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha