نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی چهارمحال و بختیاری سامان‌دهی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از سامان‌دهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی این استان سامان‌دهی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در بازدید از نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی سورشجان شهرستان شهرکرد تأکید کرد: عملیات اجرایی سامان‌دهی این مجموعه تا یک هفته دیگر آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: اُمید است پیمانکار این طرح روند سامان‌دهی را تسریع کند تا گردشگران و مسافران بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

جیلان تصریح کرد: براساس هماهنگی با شهردار سورشجان قرار شد محوطه‌سازی این مجموعه را شهرداری سورشجان انجام دهد.

او یادآور شد: سامان‌دهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی چهارمحال و بختیاری برای تمامی جاده‌های استان عملیاتی می‌شود.

رضا شهرانی کرانی شهردار سورشجان نیز گفت: این شهر در یکی از پُرترددترین جاده‌های ارتباطی اصلی چهارمحال و بختیاری به خوزستان واقع شده است.

او اضافه کرد: بازسازی، سامان‌دهی و راه‌اندازی نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی سورشجان یکی از اولویت‌ها برای ارتقای خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402083001708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha