نمایشگاه صنایع‌دستی، ایرانی کوچک در خراسان جنوبی

مدیرکل دفتر استاندار و روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: صنعتگرانی از ۲۶ استان کشور در نمایشگاه صنایع‌دستی استان حضور دارند که باعث شده ایرانی کوچک در عرصه صنایع‌دستی در استان داشته باشیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مهدی مرادی سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی خراسان جنوبی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بیان کرد: اقدامات از این قبیل به برنامه‌ریزی جامع و دقیق و هماهنگی در سطح ملی نیاز دارد.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: بابت برگزاری نمایشگاه سراسری با حضور اکثریت استان‌های کشور، از حمایت و همکاری استاندار و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی استان قدردانی می‌کنیم.

مرادی با بیان اینکه مردم استان استقبال خیلی خوبی از نمایشگاه دارند، اظهار کرد: اینکه صنعتگران استان‌های دیگر دعوت شده‌اند تا هنر و صنایع‌دستی خود را در استان ما به نمایش بگذارند، باعث می‌شود با تعامل و شناخت بین طرفین، بتوانیم بازارهای استان‌های دیگر را نیز به دست بیاوریم.

او تاکید کرد: رسانه‌ها حضور پررنگ‌تری در نمایشگاه داشته باشند تا بتوانیم در عرصه استانی و ملی صنایع‌دستی استان را به طور ویژه در کل کشور معرفی کرده و از این طریق بازارهای ملی و جهانی را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090100009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha