باید به مردم خدمت کنیم/ وظیفه ما این است ک مردم را دل‌گرم و خوشحال کنیم

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دومین بخش از سفر به شاهین‌شهر اصفهان و در آئین افتتاح مجموعه عظیم گردشگری پارتاک، نوآوری و خلاقیت را محور ساخت این مجموعه گردشگری دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، امروز 1 آذرماه و در دومین بخش از سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان اصفهان و شهرستان شاهین‌شهر و میمه، طی مراسمی، مجموعه عظیم گردشگری پارتاک به بهره‌برداری رسید.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این مراسم گفت: باید به مردم خدمت کنیم، مردم همواره سختی‌ها را تحمل می‌کنند، لذا وظیفه ما این است که امروز تلاش کنیم تا مردم دل‌گرم و خوشحال باشند.

او ادامه داد: امشب مجموعه‌ای عظیم را در شاهین‌شهر افتتاح می‌کنیم که در نوع خود با توجه به اینکه مراکز مختلفی را در کشور دیده‌ام، کم‌نظیر است و این در حالی است که نوآوری و خلاقیت حرف اول را در طراحی این مجموعه می‌زند، به‌نحوی‌که نه‌تنها مردم شاهین‌شهر بلکه مردم اصفهان و سایر مناطق این استان زیبا نیز می‌توانند از خدمات متنوع این مجموعه بهره‌مند شوند.

مهندس عزت‌الله ضرغامی با اشاره به تلاش‌های مسئولان استان و شهرستان در حمایت از فعالان گردشگری تصریح کرد: خوشبختانه مسئولان استان و شهرستان به‌ویژه نماینده مردم شهرستان، تلاش‌های ارزشمندی را برای حمایت از فعالان گردشگری به‌ویژه سرمایه‌گذار این مجموعه انجام داده‌اند به‌نحوی‌که هم‌اکنون با تلاش‌های نماینده محترم شهرستان و اینجانب توانستیم با رئیس بانک مرکزی در همین مکان صحبت کنیم و تلاش می‌کنیم تا تسهیلات مناسبی را برای ادامه روند فعالیت‌های سرمایه‌گذار این مجموعه فراهم کنیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه سفرش به استان اصفهان و شهرستان شاهین‌شهر و میمه، به‌منظور بازدید از ارگ عظیم و تاریخی مورچه‌خورت، به این روستا سفر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090100064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گلنسا IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    رهبرم عشقم شما همیشه ب فکر ملت هستین