راهنمایان گردشگری همدان خاطره سازان گردشگران هستند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: انجمن راهنمایان گردشگری همدان در راستای حیطه وظایف و فعالیت خود بیش از پیش فعال بوده و این اداره حمایت کاملی را از راهنمایان گردشگری که خاطره سازان گردشگران هستند، خواهد داشت.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم علیزاده، یکم آذرماه در نشست با هیئت مدیره انجمن راهنمایان گردشگری همدان گفت: یکی از پایه‌های اصلی گردشگری درکشور بالاخص پایتخت تاریخ و تمدن راهنمایان گردشگری هستندکه معرف خوب تاریخ و تمدن همدان برای گردشگران هستند و تلاش بی‌وقفه آنان در برهه های مختلف شایسته قدردانی است.     

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان افزود: راهنمایان گردشگری خاطره‌سازان گردشگران هستند و تنها دو چیز قطعا در حافظه هر گردشگری از سفر باقی خواهد ماند که یکی اقامت و دیگری نحوه آشنایی با جاذبه‌های محل سفر است.

معصوم علیزاده تصریح کرد: خاطره سازان گردشگری نیازمند بازآموزی هستند و کارگاه بازآموزی و آموزشی برای راهنمایان گردشگری در همدان باید برگزار شود.

او گفت: دیدن جاذبه‌های گردشگری و مناظر طبیعی، اماکن گردشگری و تاریخی یکی از بهترین تجربیات انسانهاست. با این وجود، چنین تجربه‌ای بدون کمک راهنمایان تور میسر نخواهد شد و راهنمایان تور، گردشگران را با پای پیاده و به روش و ترتیبی خاص از یک نقطه دیدنی به جاذبه‌ای دیگر می‌برند که این خود یک خاطره شگفت برای گردشگر به یادگار خواهد گذاشت.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان ابراز امیدواری کرد: انجمن راهنمای گردشگری در راستای حیطه وظایف و فعالیت خود بیش از پیش فعال بوده و این اداره حمایت کاملی را از آنان خواهد داشت.

او گفت: تعامل بیشتر معاونت‌ها و بخش خصوصی مرتبط با گردشگری و میراث‌فرهنگی با انجمن راهنمایان از اولویت‌های این اداره کل است.

در ادامه این نشست اعضای هیئت رئیسه انجمن راهنمایان گردشگری به بیان نقطه نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090200076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha