اولین جلسه گردشگری تعالی بخش در همدان برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: مبنای گردشگری تعالی‌بخش این است که بتوانیم در حوزه سفر و گردشگری، تفریح و سرگرمی شرایط را برای استفاده همه اقشار از محتوای مطلوب محیا کنیم.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علی خاکسار، یکم آذر در اولین نشست گردشگری تعالی با حضور نمایندگان ادارات مرتبط با حوزه گردشگری گفت:  البته نگاه ما جذابیت گردشگری است که یک محتوای خوب به صورت ارزان و آسان در اختیار همه مردم قرار گیرد و  فلسفه اصلی گردشگری تعالی‌بخش این است که علاوه بر تفریح و سرگرمی، هم محتوا و هم ارزانی، سهولت و ایمنی در آن وجود داشته باشد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: یکی از راه های توسعه گردشگری کشور طراحی نظام گردشگری تعالی‌بخش است و برای رسیدن به این هدف، نیاز به وجود نقشه راه مناسب جهت جلب مشارکت‌های مردمی و پشتیبانی از سازمان‌های مردم نهاد در ترویج و توسعه گردشگری تعالی‌بخش هستیم.

خاکسار گفت: گردشگری جنگ ایران با معنویت همراه است همانند راهیان نور، باغ موزه‌های دفاع مقدس یا زیارت مزار و مرقد اسطوره‌های مقاومت که امکان جذب بیشتر گردشگران خارجی به‌ویژه گردشگران مسلمان و نیز غیرمسلمان علاقه‌مند به فرهنگ غنی اسلامی ایرانی را فراهم می‌کند.

 در ادامه این جلسه حاظران به بیان دیدگاهها و ظرفیت‌های مرتبط با حوزه تخصصی خود در راستای هم افزایی و مشارکت در موضوع بسیار مهم گردشگری تعالی بخش در همدان پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090400154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha