دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه فراجا در مازندران برگزار می‌شود

مسئول واحد آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه فراجا و سپاه در استان مازندران، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، عاطفه شعبانی شنبه چهارم آبان ۱۴۰۲ با اعلام خبر فوق گفت: دوره آموزشی مهارت آموزی سربازان وظیفه فراجا و سپاه استان براساس تفاهم نامه منعقده فی مابین معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی و ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

مسئول واحد آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران هدف از برپایی این دوره‌ها را آموزش و ترویج رشته‌های صنایع‌دستی به سربازان وظیفه استان برشمرد و افزود:. در این دوره‌های آموزشی که با همت واحد آموزش معاونت صنایع‌دستی استان مازندران برگزار می‌شود، حداقل ۲۰۰سرباز در رشته‌های معرق، منبت و خراطی چوب در سال جاری آموزش می‌بینند.

شعبانی با اشاره به صدور گواهی پایان دوره آموزشی، تصریح کرد: به منظور اشتغالزایی نیز پس از پایان خدمت سربازی، تسهیلات ویژه‌ای از سوی ستاد مشترک نیروهای مسلح اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090400175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha