کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب غیرمجاز در خراسان شمالی

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری شهرستان شیروان از کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب غیرمجاز و دستگیری ۲ متهم در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، حمید رازقی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ در پی بازرسی خودرو سواری، گشت انتظامی پاسگاه زیارت با همکاری نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شیروان ۲ دستگاه فلزیاب را کشف و ضبط شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری شهرستان شیروان افزود: ۲ دستگاه فلزیاب ضبط شده در حکمی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی سروآباد به اداره کل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی تحویل داده شد.

 او تصریح کرد: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

رازقی عنوان کرد: هم‌وطنان و دوستداران میراث‌فرهنگی می‌توانند گزارش‌های خود را با اطمینان از حفظ امانت‌داری، به یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان کردستان با شماره‌تلفن ۰۵۸۳۲۲۲۸۹۵۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090500239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha