برگزاری مراسم عزاداری دهه اول فاطمیه در وزارت میراث‌فرهنگی

هم زمان با فرا رسیدن دهه اول فاطمیه (س)، مراسم عزاداری دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در محل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این مراسم معنوی به مدت سه روز و در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته جاری (چهارم الی ششم آذرماه) در محل نمازخانه وزارت میراث‌فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان و کارمندان بخش‌های مختلف وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حضور داشتند، شرکت‌کنندگان در مراسم با نوحه‌سرایی، ذکر مصیبت و سینه‌زنی در مظلومیت ام‌ابیها حضرت فاطمه (س) اشک ماتم ریختند و یاد آن بانو را گرامی داشتند.

همچنین به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (به روایت ۷۵ روز) امروز دوشنبه ۶ آذر مراسم ویژه عزاداری و سینه‌زنی ایام فاطمیه در نمازخانه وزارت میراث‌فرهنگی برگزار شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طبق سنوات گذشته، دسته عزاداری ایام فاطمیه نیز در دهه دوم فاطمیه و هم زمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (به روایت ۹۵ روز) در هفته پایانی آذرماه جاری با حضور مدیران، معاونان و کارمندان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090600287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha