دوره مربیگری مهارت های تخصصی رانندگی برگزار می‌شود

کمیته آموزش های تخصصی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، دوره یک روزه مربیگری مهارت های تخصصی رانندگی در سطح مبتدی برگزار می کند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این دوره آموزشی در ادامه فعالیت ها و اقدامات فرهنگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در راستای توسعه گردشگری و رانندگی مسئولانه، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن و با هدف ارتقاء دانش و مهارت افزایی رانندگان و مربیان رانندگی، تقویت توانایی آنان و کاهش تصادفات جاده ای و شهری و توسعه فعالیت های اتومبیلرانی، برگزار می شود.

شرکت کنندگان با حضور در کلاس های نظری و عملی با اصول و تکنیک های صحیح مدیریت بحران، تصمیم گیری و واکنش درست هنگام مواجهه با حوادث و اتفاقات غیرمترقبه، روش های هدایت وسیله نقلیه در سطوح لغزنده و استراتژی های ذهنی در جهت افزایش سرعت عکس العمل و کاهش تصادفات، آشنا می شوند.

دوره های مربیگری مهارت های تخصصی رانندگی با همکاری حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری آیلند (سرزمین ایرانیان) و ویژه عموم دارندگان گواهی نامه های رانندگی در پیست اتومبیلرانی سرزمین ایرانیان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام با شماره تلفن 09121142235 تماس بگیرند.

در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهی سفیر ایمنی جاده ها و همچنین گواهی مربیگری درجه 3 اعطا خواهد شد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان عضو رسمی نهادهای بین‌المللی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و اتحادیه جهانی جهانگردی (AIT)، در سال های اخیر اقدامات و برنامه های فرهنگی متعددی را در راستای ایمنی راه‌ها و توسعه گردشگری طراحی و اجرا کرده و یا در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090600294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha