تشکیل انجمن خیرین میراث‌فرهنگی گام بزرگ مهندس ضرغامی است/ آثار تاریخی هویت ایران هستند

احد عظیم‌زاده تاجر فرش، سرمایه‌گذار و خیر حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی گفت: تشکیل انجمن خیرین میراث‌فرهنگی گام بزرگی است که مهندس ضرغامی برداشته است.

احد عظیم‌زاده در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به اهمیت تشکیل انجمن خیرین میراث‌فرهنگی اظهار کرد: این یک اقدام بزرگ و ارزشمند است. تشکیل چنین انجمنی خیلی خوب است و کار بسیار ارزشمندی است.

او با بیان این که آدم باورش نمی‌شود که چنین کار ارزشمندی در کشور صورت گرفته، ادامه داد: تشکیل این انجمن در حقیقت یک گام بزرگ است که مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دارابی قائم مقام وزیر برداشته اند و من آن را یک اقدام مثبت ارزیابی می‌کنم.

این تاجر فرش و سرمایه‌گذار حوزه گردشگری ادامه داد: هرچقدر انسان در کار خیر مشارکت بیشتری داشته باشد، نتایج و آثار بهتری نصیب او می‌شود. کار خیر برکت دارد و چقدر خوب است که این کار خیر در حوزه نگهداری از آثار و بناهای تاریخی باشد که سرمایه اصلی کشور و هویت تاریخی به حساب می‌آیند.

عظیم‌زاده در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: با تشکیل این انجمن، مسئولیت ما نیز بیشتر می‌شود، در مراسم افتتاحیه رقم ۱۰۰ میلیارد تومان را برای کمک به مرمت آثار تاریخی اعلام کردم و امیدوارم در آینده نیز بتوانم در این کار خیر مشارکت داشته باشم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090600307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha