مطالعه طرح‌های گردشگری بیجار کردستان در اولویت قرار گیرد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: مطالعه و ارزیابی طرح‌های گردشگری شهرستان بیجار در اولویت قرار گیرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، علی نوری روز سه‌شنبه ٧ آذرماه ١٤٠٢ در جلسه رفع موانع تولید در شهرستان بیجار اظهار کرد: شهرستان بیجار با قدمت هفت‌هزار ساله دارای ۵۰۰ اثر باستانی و تاریخی است که هر ساله پذیرای مهمانان و گردشگران بسیاری از داخل و خارج از کشور است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان افزود: باید ضمن پیگیری‌های لازم برای توسعه گردشگری در این شهرستان، به توسعه زیرساخت‌های این صنعت کمک کنیم.

او عنوان کرد: در حوزه گردشگری یا نباید کاری آغاز شود و یا اینکه باید به‌صورت اصولی و درست انجام شود.

نوری با تأکید بر لزوم مطالعه و انجام کار فنی در اجرای طرح‌های گردشگری بیجار یادآور شد: اداره میراث‌فرهنگی شهرستان بیجار باید مشکلات پیش‌روی خود را با همکاری ادارت مربوطه رفع کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان بیان کرد: دولت به‌صورت ویژه از طرح‌های گردشگری موفق در استان حمایت می‌کند، فقط لازم است کار مطالعه شده و فنی باشد.

اجرای پروژه کمپ گردشگری روستای صلوات‌آباد بیجار با نظارت اداره‌میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان و به همت اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست و آب منطقه‌ای بیجار از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090700381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha