جلسه هماهنگی جشنواره صنایع‌دستی بسیج در قم برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی اجرای دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج کشور در هفته بصیرت، ششم آذرماه جاری در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، در این جلسه علیرضا ارجمندی، مهدی نصر اصفهانی و مهدی صمدی مدیرکل، معاون صنایع‌دستی و فرمانده پایگاه بسیج شهید احمد کاظمی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم و یاسر محمدی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قم حضور داشتند و درباره نحوه برگزاری جشنواره مذکور به تبادل نظر پرداختند.   

سازمان بسیج هنرمندان کشور با همکاری مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در راستای حمایت از هنر ماندگار جامعه هنرمندان و هم‌افزایی هنرمندان و صنعتگران بسیجی در رشته صنایع‌دستی به ویژه در مناطق کم‌تر برخوردار به منظور احیای هنر صنایع‌دستی و هنرهای منسوخ‌شده، به عنوان هنر تمدن‌ساز و تلاش برای اتصال شبکه تولید، به شبکه توزیع با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این وزارتخانه و سازمان بسیج هنرمندان کشور، جشنواره مذکور را برگزار می‌کند.

هنرمندان صنایع‌دستی سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به سایت هنر ماندگار ایرانی به نشانی اینترنتی https://honarmandegari.com مراجعه کنند.   

انتهای پیام/

کد خبر 1402090700405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha