وزارت ارشاد و سازمان صداوسیما چه برنامه‌هایی برای برگزیدگان «جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی» دارند؟/ از اکران عمومی فیلم‌های سینمایی تا پخش تلویزیونی آثار

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان صداوسیما بر حمایت از آثار برگزیده «جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی» تاکید کردند.

به گزارش میراث آریا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا از اکران عمومی فیلم‌های سینمایی برگزیده و آثار تلویزیونی منتخب در «دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی» خبر دادند.

تولیدات برتر سینمایی «جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی» اکران عمومی می‌شود

محمد مهدی اسماعیلی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی با بیان این که این جشنواره، جشنواره بسیار خوبی است، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری این جشنواره حمایت خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: حمایت این وزارتخانه از این جشنواره هم در حوزه تولید است و هم تشویق برای ادامه‌دار بودن آن. ضمن این که هر کدام از آثار این جشنواره امکان و ظرفیت اکران را داشته باشد، در اکران نیز حمایت خواهیم کرد.

اسماعیلی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت همکاری بین وزارت متبوع خود و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار است و هرجایی که لازم باشد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از وزارت میراث‌فرهنگی و برنامه‌های آن حمایت خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر در هماهنگی کامل با وزارت میراث‌فرهنگی هستیم و همکاری‌های مشترک داریم. هرجایی وزارت میراث‌فرهنگی فعال بوده همکاری داشتیم و این همکاری ادامه خواهد داشت.

از تولیدات تلویزیونی «جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی» حمایت می‌کنیم

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما نیز با اشاره به برگزاری جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی، اظهار کرد: به طور حتم از این جشنواره حمایت خواهیم کرد.

رئیس رسانه ملی گفت: وظیفه ذاتی ما برجسته‌سازی جذابیت‌های تاریخی تمدنی و گردشگری کشور عزیز مان است.

او به برگزاری جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی اشاره کرد و افزود: از این جشنواره قطعا حمایت می‌کنیم و در سطح استانی و ملی آنچه از این جشنواره به دست ما برسد از آن آثار حمایت و آن‌ها را پخش خواهیم کرد.

جبلی خاطرنشان کرد: قبلا هم گفته‌ام و تاکید کرده‌ام که ما حمایت از هویت‌های فرهنگی تاریخی و جذابیت‌های تاریخی و گردشگری را وظیفه خود می‌دانیم و از حوزه میراث‌فرهنگی به طور حتم حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090800427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha