۲۳ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه بررسی شد

جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با بررسی ۲۳ طرح گردشگری برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز پنجشنبه ۹ آذرماه در پانزدهمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان با حضور مسئولین شهرستان‌ها و کارشناسان اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۲۱ طرح با عناوین ۲ طرح پذیرایی بین‌راهی، ۹ طرح محوطه گردشگری، ۵ طرح اقامتگاه بوم‌گردی، ۳ طرح اقامتگاه سنتی، ۲ طرح مجتمع گردشگری، هتل آپارتمان و مرکز تفریحی سرگرمی مورد بررسی قرارگرفت. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه افزود: این طرح‌ها مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، روانسر، هرسین، پاوه، کنگاور، جوانرود و دالاهو است.

او ادامه داد: میزان حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۲۱۲ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۲۱۱ نفر است. 

امیری افزود: در این جلسه از تعداد ۲۳ طرح مطرح شده ۱۸ طرح مورد موافقت و ۵ طرح برای بررسی‌های بیشتر به جلسه بعدی موکول شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: فرایند بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری برای صدور موافقت اصولی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام و پاسخ‌ داده می‌شوند. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد:  در استان کرمانشاه ایجاد تاسیسات گردشگری جدید با توجه به روند رو به رشد این حوزه یک نیاز ضروری است و این انتظار می‌رود در استان نگاه ویژه‌ای به این حوزه می‌شود. 

امیری با تاکید کرد: این انتظار می‌رود با توجه به جایگاه گردشگری در روند توسعه استان، دستگاه‌های متولی در حوزه صدور مجوزها با نگاه مثبت در حداقل زمان ممکن استعلامات را پاسخ دهند. 

او افزود: خوشبختانه درخواست‌های زیادی در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری در سطح استان به اداره‌کل ارسال می‌شودکه نشان از روند رو به رشد صنعت گردشگری استان است. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه در خاتمه تصریح کرد: برای حمایت از سرمایه‌گذاران از همه ظرفیت‌های قانونی و تسهیلاتی استفاده می‌کنیم که بتوان اتفاقات زیربنایی بسیار خوبی در استان شکل داد که گردشگری را به محور توسعه استان تبدیل کند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402090900490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha