صادق‌الوعد بودن دولت برای مردم نشاط ایجاد می‌کند

رئیس‌جمهوری در آئین افتتاح ایستگاه متروی شهر جدید پرند گفت: وعده‌ای که به مردم داده شد ظرف یک‌سال محقق شد.

به گزارش میراث آریا، صبح روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری مترو پرند افزود: در آذرماه سال گذشته در بازدیدی که از طرح متروی شهر پرند داشتیم، وعده دادیم ظرف یک‌سال این خط به اتمام برسد. به این وعده عمل کردیم.

وی ادامه داد: سال گذشته متولیان این طرح قول دادند که یک خط ایستگاه ریل‌گذاری شود. اما امروز بیشتر از آن‌چیزی که وعده داده شده، عمل شده‌است.

وی گفت: دو خط رفت و برگشت با حدود ۴۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید. صادق‌الوعد بودن دولت برای مردم نشاط ایجاد می‌کند. امروز و با گذشت یک سال به بیش از آنچه که وعده داده شد، عمل شده است؛ قرار بود یک مسیر ریلی ساخته شود ولی امروز دو مسیر ریلی (رفت و برگشت) به بهره برداری رسید.

رییس جمهور گفت: این نشان میدهد دولت صادق الوعده است و مردم شاهد عمل به وعده ها از سوی دولت هستند، این که مسئولین در کنار مردم باشند و دغدغه آنها را درک کنند، برای مردم نشاط و امید ایجاد میکنند و زندگی مردم را تسهیل می بخشد.
 
وی یادآور شد: کار و تلاش جهادی که در قرارگاه خاتم الانبیا و شرکت های پیمانکاری و وزارتخانه ها و شهرداری ها دنبال می شود، مردم شاهد خدمت و تلاش و کار جهادی آنها هستند و یقین داشته باشید اجر شما نزد خدا محفوظ است.

وی گفت: اینکه با همت شما تلاش شود مردم دچار خطرات احتمالی مسیر نشوند و مسیر برایشان‌ تسهیل یابد در عملکرد شما ثبت و ضبط می شود.

رئیسی تاکید کرد: این همدلی، همکاری و هماهنگی که امروز شکل گرفته ارزشمند است و تمام‌نیرو ها صرف سازندگی و پیشرفت کار شده اند. مردم‌ حوصله حاشیه‌های مسئولین را ندارند و توقع دارند مسئولین در راستای گره‌گشایی، خدمت و حل مسائل آنها حرکت کنند و این‌متن‌کار است، مابقی حاشیه است. این دولت از ابتدا تصمیم‌گرفت درگیر حاشیه ها نشود و در مسیر خدمت به مردم حرکت کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز در منطقه شاهد هستیم که فلسطین عزیز با اقتدار و عزت مقاومت میکند و صبر پیشه کرده و دشمن را با این صبر و مقاومت مستاصل کرده است.

وی با بیان این‌که «کشتن کودکان و زنان نشانه استیصال و درماندگی است و این بر عدد جنایت و خباثت این رژیم افزوده است.» ادامه داد: تنفری که امروز از رژیم جعلی صهیونیستی شکل گرفته نتیجه کودک کشی توسط این رژیم است.

 رئیس‌جمهور گفت: آقا و مقتدای ما فرمودند خستگی و ناامیدی هرگز و ملت ایران در مقابل تهدید و تحریم ها به خوبی مقاومت کرد، کار های بزرگی که در کشور انجام می شود نتیجه مقاومت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: کار بسیجی با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر ادامه خواهد داشت. کارهای بسیاری باید در سراسر کشور انجام‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090900513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha