رسانه‌ها نقش پر اهمیتی برای معرفی میراث‌ تاریخی کشورمان به جهانیان دارند/ ابتکاری هوشمندانه به‌نام «جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای»

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه شناخت میراث‌فرهنگی کشورمان اهمیت بالایی دارد، افزود: در این امر فضاهای رسانه‌ای نقش بسیار مهمی دارند و می‌توان گفت جشنواره میراث‌فرهنگی که هم‌اکنون در قزوین در حال برگزاری است ابتکاری هوشمندانه در این حوزه است.

فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با میراث‌آریا در خصوص اهمیت و ضرورت برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای مرتبط با میراث‌فرهنگی، گفت: کشور ما دارای میراث‌فرهنگی با ارزشی است که اصلی‌ترین سرمایه‌های ما محسوب می‌شوند و با استفاده از این فرصت‌ها بالاترین تولید ثروت را در حوزه صنعت گردشگری خواهیم داشت.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شناخت صحیح این میراث اهمیت دارد، افزود: در این امر رسانه‌ها نیز نقش بسیار مهمی دارند و تمام فضاهای رسانه‌ای کشورمان اعم از سینما، رادیو، فضای‌مجازی و رسانه‌های برخط‌ و مکتوب کشوری باید نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنند.

محمدبیگی با تأکید بر اینکه رسانه‌هایی که در فضای‌مجازی فعالیت دارند از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: هر موبایلی که امروز در اختیار مردم است می‌تواند میراث گران‌بها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری آن را به جهانیان نشان دهد.

او تصریح کرد: جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث­‌فرهنگی که با ارزیابی آثار شرکت‌کننده و معرفی برترین‌ها در حال برگزاری است می‌تواند معرف خوبی برای فعالیت‌های میراثی باشد.

محمدبیگی با بیان اینکه هر چه قدر بتوانیم شناخت مردم دنیا و کشور را به این میراث گران‌بها معطوف کنیم قطعاً برای حفظ و نگهداری آن به‌عنوان یک میراث گران‌بهایی که سرمایه امروزی ما محسوب می‌شود، توجه بیشتری خواهد شد، ادامه داد: سعی می‌کنیم از این سرمایه‌های اساسی در اختیار، بهترین استفاده و برداشت را داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090900536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha