ناگفته‌های زیگورات در خانه اندیشمندان علوم انسانی تهران معرفی می‌شود

با هدف معرفی ظرفیت‌های کمتر شناخته‌ شده میراث‌جهانی چغازنبیل و اهمیت تفسیر صحیح آن، نشست معرفی این اثر با عنوان ناگفته‌های زیگورات برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، پایگاه میراث‌جهانی چغازنبیل و هفت‌تپه با همکاری مجله تخصصی گیلگمش و خانه اندیشمندان علوم انسانی تهرانT نشست معرفی میراث‌جهانی چغازنبیل با عنوان «ناگفته‌های زیگورات» را برگزار می‌کند.

این نشست با عنوان «ناگفته‌های زیگورات»، چهارشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۳۰ با سخنرانی کامیار عبدی با عنوان «بارقه کائنات: نگاهی به میراث جهانی چغازنبیل»، آرش نورآقایی «نگاهی به اهمیت تولید محتوا برای میراث‌جهانی»، مجتبی گهستونی با عنوان «گنجینه‌های طبیعی در منظر میراث‌جهانی چغازنبیل»، محمد یاری با موضوع «جستجو در سرزمین خدایان در هر مکان و زمان» و عاطفه رشنویی، با موضوع «حفاظت مردم‌محور در میراث‌جهانی چغازنبیل»، برگزار می‌شود.

این رویداد به همراه معرفی کتاب «بارقه کائنات: نگاهی بر میراث‌جهانی چغازنبیل»، تألیف دکتر کامیار عبدی، در خانه اندیشمندان علوم انسانی، تالار فردوسی، به آدرس تهران، خیابان استاد نجات‌اللهی (ویلا)، تقاطع خیابان ورشو برگزار می‌شود.

باتوجه به حضور انتشارات میردشتی به‌عنوان ناشر کتاب بارقه کائنات در میراث‌جهانی چغازنبیل، علاقه‌مندان می‌توانند در حاشیه نشست نسبت به تهیه کتاب بارقه کائنات اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091100594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha