داوری تولیدات «بوت‌کمپ پادکست گردشگری» برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران از برگزاری داوری تولیدات نخستین «بوت‌کمپ پادکست گردشگری» در روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه در محل موزه فرش ایران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، پرهام جانفشان گفت: «بوت‌کمپ پادکست گردشگری» توسط خانه خلاق و نوآوری استان تهران و با حمایت ستاد صنایع‌فرهنگی و فناوری‌های نرم معاونت علمی، اقتصاد دانش‌بنیان و فناوری ریاست جمهوری از تاریخ ۱۵ الی ۱۸ آبان‌ماه به صورت تئوری و کارگاه‌های عملی در محل موزه فرش و مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برای تعداد صد نفر از علاقه‌مندان به گردشگری و تولید پادکست برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران عنوان کرد: پس از پایان بوت‌کمپ از فراگیران خواسته شد تا ضمن تیم‌سازی در یک بازه زمانی ۱۵ روزه یک پادکست با موضوع مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به صورت گروهی تولید و به دبیرخانه بوت کمپ ارسال کنند.

او خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد ۱۲ پادکست  گردشگری به دبیرخانه بوت‌کمپ ارسال شد تا داوری تولیدات برای انتخاب تیم‌ها برای حضور در دوره شتاب‌دهی و استقرار در خانه خلاق و نوآوری گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091300671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha