«جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی» به همگان یادآور شد کجا زندگی می‌کنیم و به کجا تعلق داریم/ مشتاقان پیشرفت کشور از چنین جشنواره‌هایی استقبال می‌کنند

مدیرعامل اسبق خانه سینما با بیان اینکه جشنواره ملی چند رسانه‌ای قطعا دارای تاثیرات مثبتی است، گفت: برگزاری سالانه این جشنواره وسعت و میراث ایران عزیزمان را به رخ می‌کشد.

منوچهر شاهسواری، تهیه‌کننده سینما، تئاتر، تلویزیون و مدیرعامل اسبق خانه سینما در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با اشاره به برگزاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: هر نوع رویداد و آیینی که مبتنی بر حوزه تمدن میراث‌فرهنگی به عنوان برجسته‌ترین نشانه حوزه تمدنی سرزمین ایران باشد، حتما با ارزش است و یقینا تاثیرات مثبت خود را خواهد گذاشت.

او با اشاره به اینکه تاثیرات این نوع جشنواره‌ها پلکانی است و نمی‌توان توقع تحولات پرتابی و پر شتابی را داشت، افزود:  فرهنگ، حوزه تحولات گام به گام و قدم به قدم است و تاثیر هر اقدام مثبتی در این بخش در آینده نمودار خواهد شد.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: امیدواریم این جشنواره باعث شود تا همگی به یاد آوریم کجا زندگی می‌کنیم و به کجا تعلق داریم و این به نظر من بزرگترین دستاورد جشنواره تولیدات ملی چندرسانه ای است.

شاهسواری همچنین با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در سال‌های آینده در شهرهای مختلف وسعت ایران عزیزمان را به رخ می‌کشد، اظهار کرد: چنین امری دربردارنده تاثیرات مثبت بسیاری است و همگان در هر حوزه‌ای که مشتاق پیشرفت کشور است، از آن استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091300697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha