مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رضا هادی به عنوان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی منصوب شد.

به گزارش میراث آریا، مراسم معارفه رضا هادی مدیرعامل جدید و تکریم و تودیع روح الله حسین زاده مدیرعامل پیشین شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی سه شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور، علی طلوعی معاون توسعه مدیریت و منابع، مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، حسین ساری مدیرکل دفتر وزارتی و امور بین‌الملل، حسن میثمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی و علی همتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران برگزار شد.

در بخشی از حکم رضا هادی آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و آگاهی دقیق از مأموریت های تخصصی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی منصوب می کنم.

رضا هادی پیش از این مسئولیت هسته مرکزی گزینش وزارت میراث‌فرهنگی، مدیرکلی ارتباطات و ایرانیان خارج از کشور، قائم‌مقامی شبکه‌ جام‌جم و همچنین عضویت در هیئت‌مدیره شرکت‌های دولتی و تجاری را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091400781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha