آموزش رایگان صنایع‌دستی به مددجویان بهزیستی آبدانان ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از آموزش رایگان صنایع‌دستی به مددجویان بهزیستی شهرستان آبدانان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آبدانان با اداره‌کل بهزیستی، دوره آموزشی‌ رایگان صنایع‌دستی به مددجویان بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: این آموزش‌ها در رشته‌های قلاب‌بافی سنتی و گیوه‌بافی در محل یکی از کارگاه‌های این شهرستان در حال برگزاری است.

شریفی افزود: هنرجویان پس از اتمام دوره‌های آموزشی می‌توانند مدرک معتبر زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را دریافت و از مزایای آن شامل تسهیلات کم بهره برای اشتغال‌زایی و گسترش فعالیت خود بهره‌مند شوند.

او تصریح کرد: برگزاری این دوره‌هعای آموزشی فرصتی برای ارج نهادن و خدمت‌رسانی به افراد تحت پوشش بهزیستی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام ادامه داد: در راستای فعالیت‌های آموزشی خیرخواهانه و بشردوستانه و با نگاه شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های موجود جامعه هدف این کلاس‌ها در زمینه تولیدات سنتی و صنایع‌دستی بومی منطقه بوده و آموزش‌ها برای افراد توان‌خواه و خانواده‌های آنان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091500803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha