برگزاری چهارمین جلسه کمیته فنی کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی

معاون‌گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری چهارمین جلسه کمیته فنی کسب و کارهای گردرشگری در فضای مجازی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان شرقی، علیرضا بایرام‌زاده از بررسی ۴ طرح درخواستی متقاضیان فعالیت در کسب و کارهای گردشگری فضای مجازی در چهارمین جلسه کمیته فنی کسب و کارهای گردرشگری در فضای مجازی استان آذربایجان‌شرقی در ۱۷ آذرماه ۱۴۰۲ خبر داد.

معاون‌گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: چهار طرح درخواستی متقاضیان فعالیت در کسب و کارهای گردشگری فضای مجازی توسط معاونت گردشگری، مسئول حقوقی و مسئول IT اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ‌آذربایجان‌شرقی بررسی و در خصوص گسترس کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی، رایزنی صورت گرفت.

او تصریح کرد: طی موافقت اصولی و اولیه اعضاء کمیته با چهار طرح مطرح شده در این جلسه؛ ایجاد، گسترش و بهبود نرم‌افزار ( اپلیکیشن) و سایت‌های رزرواسیون صورت گرفت و متقاضیان جهت طی مراحل اداری راهنمایی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091600863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha