کسب رتبه اول در یازدهمین جشنواره خلاقیت و نوآوری ربع‌رشیدی رینوتکس توسط هنرمند صنایع‌دستی و فرش تبریزی

در جشنواره خلاقیت و نوآوری ربع‌رشیدی رینوتکس ربع رشیدی، یاشار ملفوظی با تک اثر نقش برجسته خلاق و هنری خود موفق به کسب رتبه نخست این دوره از رقابت‌ها شد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، سید رامین اسبقی از کسب رتبه اول جشنواره خلاقیت و نوآوری ربع‌رشیدی رینوتکس توسط هنرمند تبریزی یاشار ملفوظی در ۱۷ آذر ۱۴۰۲ خبر داد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز گفت: جذب و پرورش ایده‌های نوآورانه و فناوری‌های کاربردی، ایجاد بستری مناسب برای شبکه‌شازی میان فناوران و بازیگران زیست بوم و فناوری کشور، کمک به تجاری سازی فناوری و صنایع خلاق و فرهنگیاز اهداف برگزاری نمایشگاه، جشنواره و رویدادهای رینوتکس است.

او ادامه داد: یازدهمین دوره از رینوتکس، بزرگترین رویداد تجاری سازی نوآوری‌ها و فناوری‌ها در پنج بخش ایده فناورانه (طرح استارتاپی)، توسعه و تجاری سازی، فروش محصولات و خدمات دانش بنیان، خدمات تجاریب سازی و مشاوره و ارائه نیازمندی های فناورانه از ۱۴ لغایت ۱۷ آذرماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز، برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092001070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha