جشنواره ملی صنایع‌دستی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیر پایگاه مقاومت بسیج، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره ملی صنایع‌دستی بسیج در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، عنایت روحانی امروز ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ در وبینار  اولین جلسه جشنواره ملی صنایع‌دستی بسیج اظهار کرد:  مهلت ارسال آثار هنرمندان صنایع‌دستی به این جشنواره تا سی ام آذرماه است.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج،اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آثار در هفته بصیرت که ۹ لغایت ۱۵ دی ماه است، در قالب جشنواره صنایع دستی در مرکز استان به نمایش گذاشته می شود.

روحانی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره حمایت از هنر ماندگار جامعه‌ هنرمندان،  هم‌افزایی هنرمندان و صنعتگران بسیجی در رشته صنایع‌دستی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار در جهت احیای هنر صنایع‌دستی و هنر های منسوخ شده‌است.

او ادامه داد: اتصال شبکه تولید به شبکه توزیع با استفاده از ظرفیت‌های موجود در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان بسیج هنرمندان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092001084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha