پای گردشگران روسی و چینی به همدان باز می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: تدابیر و برنامه ریزی لازم برای جذب گردشگران روسی و چینی به همدان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محسن معصوم علیزاده، با بیان اینکه جذب گردشگران خارجی از اولویت های اداره کل به شمار می رود، اظهار کرد: براساس دستور استاندار همدان با تشکیل تیم‌های اقتصادی و گردشگری تقویت مراودات با کشورهای روسیه و چین در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان ادامه داد: پیگیری مراودات در حوزه گردشگری از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حال پیگیری است و بر همین اساس معاون گردشگری کشور به چین سفر کرده و نشست های اثربخشی برگزار شده و تفاهم نامه هایی نیز در این خصوص منعقد شده است.

او تصریح کرد: جاذبه‌های شاخص گردشگری همدان با هدف کمک به جذب گردشگران چینی و روسی به زبان این کشورها در سایت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان معرفی می شود.

معصوم علیزاده گفت: ترجمه تابلوهای گردشگری، بروشورها و محتواهای گردشگری با زبان های چینی و روسی نیز در حال آماده سازی است.

او اظهار کرد: حضور گردشگران خارجی در کشورمان و آشنایی آنها با ظرفیت های غنی گردشگری و فرهنگی کشورمان برای مقابله با ایران‌هراسی که دشمنان آن را دنبال و پیگیری می کنند بسیار موثر است بنابراین از همه از فعالان صنعت گردشگری انتظار می رود در این زمینه برنامه‌ریزی و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092201187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha