موافقت با ۲ طرح سرمایه‌گذاری اقامتگاه بوم‌گردی در علی‌آبادکتول

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علی‌آبادکتول از صدور ۲ موافقت اصولی برای اقامتگاه‌ بوم‌گردی در کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری استان گلستان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، ناصر احمدی با اعلام این خبر گفت: این تعداد طرح بوم‌گردی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۱۴ میلیارد ریال در کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان به تصویب رسیده است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علی‌آبادکتول اضافه کرد: این ۲ طرح بوم‌گردی در صورت اجرا و بهره‌برداری زمینه اشتغال حدود ۱۰ نفر را در روستاهای گردشگری این شهرستان فراهم می‌سازد.

او خاطرنشان کرد: همه متقاضیان سرمایه‌گذاری در زمینه تأسیسات گردشگری، ضرورت دارد قبل از اجرای طرح موردنظر، موافقت اصولی را دریافت کنند. این موافقت‌نامه به‌منظور ساخت‌وساز و اجرا نیست و صرفاً مجوز اولیه برای طرح گردشگری محسوب می‌شود و پس از آن سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه می‌بایست مجوز ایجاد، اصلاح یا تکمیل، برای طرح موردنظر را از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دریافت کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092201189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha