تفاهم سه جانبه برای توسعه زیرساخت‌های گیان نهاوند همدان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: منطقه بکر گیان یک محرک برای گردشگری استان و شهرستان است که در سال ۹۱ با مبلغ یک میلیارد تومان بخشی از سکو و آلاچیق‌های سراب تکمیل شده و سال‌های بعد هم حدود ۲۰۰ میلیون هزینه شده است.

 به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم علیزاده روز چهارشنبه ۲۲ آذر در حاشیه بازدید از سراب گیان نهاوند به تفاهم سه جانبه‌ با سازمان همیاری و منابع طبیعی و میراث اشاره کرده و گفت:  توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سراب و موقعیت خاصی که این منطقه دارد باید تقویت شود و هدف اصلی حفظ بیت المال با توجه به از بین‌رفتن زیرساخت‌ها و آسیب این ظرفیت‌ها در دوران گذشته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان افزود: اگر مدعی هستیم که سالانه میزبان ۴ هزار گردشگر باشیم، کجا باید برود؟ چه زیرساخت‌هایی برای گردشگرمان ایجاد کرده‌ایم و برای اسکان، اقامت و فضاهای گردشگری هم همینطور، چه چیزی را در این شهرستان مهیا کرده‌ایم.

او تصریح کرد: با این نگاه و سیاست کلی که استاندار برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان دارد، پیش می‌رویم و برای حمایت و کمک در این حوزه اعلام آمادگی می‌کنیم و آنچه در حیطه اختیارات و قوانین به ما اجازه بدهد اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092301286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha