صدور پروانه کسب فروشگاه‌های صنایع‌دستی اردبیل توسط اداره کل میراث‌فرهنگی

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از صدور پروانه کسب فروشگاه‌های صنایع‌دستی توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام گفت: پروانه کسب فروشگاه‌های صنایع‌دستی توسط اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل صادر می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: پیش از این صدور پروانه کسب برای فروشگاه‌های صنایع‌دستی توسط اصناف انجام می‌شد که با ابلاغ وزارت میراث‌فرهنگی و به دلیل نگاه تخصصی به حوزه صنایع‌دستی این امر برعهده اداره کل میراث‌فرهنگی خواهد بود.

او تاکید: پیش از این و به دلیل نبود تخصص در نهاد صادر کننده پروانه کسب برای فروشگاه‌های صنایع‌دستی نظارت مطلوبی بر کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده در این فروشگاه‌ها وجود نداشت و تغییر مرجع صدور پروانه کسب می‌تواند در این مورد موثر باشد.

دلاورقوام ادامه داد: معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی با صدور پروانه کسب برای فروشگاه‌های صنایع‌دستی علاوه بر نظارت بر این واحدها، اقدامات حمایتی از آنها را نیز انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092501355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha