بازدید دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر تهران از موزه باستانشناسی پیر احمد زهرنوش ابهر

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابهر گفت: دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر تهران از موزه باستانشناسی پیر احمد زهرنوش ابهر بازدید کردند.

به گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، محمد علیمحمدی روز جمعه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲ گفت: دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر تهران از موزه باستانشناسی پیر احمد زهرنوش در شهرستان ابهر بازدید کردند. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابهر افزود: در این بازدید کارشناسان باستانشناسی به همراه مدیرگروه دانشکده هنر و معماری دانشگاه علم و فرهنگ توضیحاتی را در خصوص جاذبه‌های گردشگری شهرستان ابهر و استان زنجان به دانشجویان ارائه کردند.

او گفت: بازدید از موزه باستانشناسی پیر احمد زهرنوش شهرستان ابهر مورداستقبال خوب دانشجویان قرار گرفته است. دانشجویان در این اردوی علمی ضمن بازدید از موزه و اماکن تاریخی شهر ابهر با روند تغییرات اماکن تاریخی و پیشینه شهر در ادوار مختلف آشنا شدند. 

بازدید دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر تهران از موزه باستانشناسی پیر احمد زهرنوش ابهر

علی اصغر میرزایی مهر گفت: طرح ملی ایران مرز پرگهر با هدف تقویت روحیه خودباوری و تحقق شعار «ما می‌توانیم» هرساله ویژه دانشگاهیان و نخبگان دانشگاهی سراسر کشور به منظور آشنایی آن‌ها با مواریث فرهنگی، تمدنی و طبیعی، پروژه‌های ملی و توانمندی‌های صنعتی، اقتصادی، علمی، آموزشی و زیربنایی کشور انجام می‌شود. 

مدیرگروه دانشکده هنر و معماری دانشگاه علم و فرهنگ افزود: این طرح با سه رویکرد معرفی اماکن و مجموعه‌های علمی، صنعتی و فناورانه، مقاصد گردشگری فرهنگی و مقاصد طبیعت‌گردی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092601400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha