نمایشگاه «گنج‌های پنهان» در کاخ گلستان افتتاح می‌شود

نمایشگاه «گنج‌های پنهان» با موضوع نگاهی بر رتوش نگاتیوهای عکاسی پایه شیشه‌ای دوره قاجاریه محفوظ در آلبوم‌خانه مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان افتتاح می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل روابط عمومی مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، به مناسبت هفته پژوهش۲ رویداد در قالب نشست تخصصی و برپایی نمایشگاه با موضوع رتوش نگاتیوهای عکاسی پایه شیشه‌ای دوره قاجاریه اجرا می‌شود.

براین اساس نمایشگاه «گنج‌های پنهان» با موضوع نگاهی بر رتوش نگاتیوهای عکاسی پایه شیشه‌ای دوره قاجاریه محفوظ در آلبوم‌خانه مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان در روز سه شنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۱۵:۳۰ در عکاس‌خانه کاخ گلستان افتتاح می‌شود.

همچنین در این راستا نشست تخصصی آلبوم‌خانه کاخ گلستان، ظرفیت‌ها و چشم اندازهای پژوهش با حضور محمدرضا طهماسب پور و همچنین نشست بررسی تخصصی رتوش در نگاتیوهای عکاسی پایه شیشه‌ای دوره قاجاریه با استناد به نمایشگاه گنج‌های پنهان با حضور سحر نوحی در روز ۲۸ آذر ماه ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در سالن نشست‌های موزه مردم شناسی کاخ ابیض این مجموعه جهانی برگزار می‌شود.

این رویداد با همکاری کاخ گلستان و پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی و فرهنگی برگزار می‌شود و در نمایشگاه «گنج‌های پنهان» نیز ۲۸ شاسی تابلو حاوی نگاتیوهای عکاسی پایه شیشه‌ای دوره قاجاریه به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092801506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha