بازدید از میراث‌جهانی چغازنبیل دو شبانه‌روز ممنوع شد

بنا بر اعلام مدیر پایگاه میراث‌جهانی چغازنبیل و هفت‌تپه، این محوطه باستانی از روز سه شنبه ۲۸ آذرماه به مدت دو شبانه روز تعطیل و بازدید از آن ممنوع است.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، عاطفه رشنویی اظهار کرد: به دلیل اجرای پاره‌ای عملیات حفاظتی و مرمتی در محوطه میراث‌جهانی چغازنبیل، بازدید از این محوطه ثبت‌جهانی به مدت دو شبانه‌روز از سه‌شنبه تا چهارشنبه (۲۸ تا ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲) ممنوع است.

مدیر پایگاه میراث‌جهانی چغازنبیل و هفت‌تپه افزود: با اتمام عملیات پیش‌گفته، این محوطه از روز پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲، پذیرای گردشگران و علاقه مندان به میراث کهن ایران‌زمین از سراسر کشور خواهد بود.

او با اشاره به معرفی موزه هفت‌تپه در جایگاه اتاق معرفی چغازنبیل و هفت‌تپه، تصریح کرد: به رغم تعطیلی میراث‌جهانی چغازنبیل در این دو شبانه‌روز، محوطه تاریخی و موزه هفت‌تپه طی این مدت، براساس روال عادی به کار خود ادامه خواهد داد و گردشگران می‌توانند برای بازدید به این محل مراجعه کنند.

رشنویی اضافه کرد: همچنین بازدیدکنندگان از سراسر کشور می‌توانند قبل از حرکت به سوی چغازنبیل و هفت‌تپه، از صفحه پایگاه میراث‌جهانی چغازنبیل و هفت‌تپه در اینستاگرام به نشانی @tchoghazanbilworldheritage و شماره تماس ۰۶۱۴۲۸۶۷۲۱۳ از وضعیت تعطیلی محوطه، اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092801508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha