تجلیل از هنرمندان برگزیده جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در مراسمی با اهدای لوح تقدیر از هنرمندان برگزیده در جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی تجلیل کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ حسن محمدی ادیب طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر از سولماز ملکی و الناز عزیزی هنرمندان برگزیده دومین جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی تجلیل کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این مراسم گفت: رسانه مهم‌ترین نقش را در ترویج آیین‌ها و معرفی میراث‌فرهنگی دارد و تولید محتوای مناسب می‌تواند در احیای آداب و رسوم کهن سرزمینان موثر باشد.

او افزود: انتخاب آثار هنرمندان اردبیلی برای دومین بار پیاپی در جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی نشان می‌دهد که هنرمندان استان قابلیت‌های لازم را در این حوزه را دارند و این مهم وظیفه ما را برای استفاده از این ظرفیت سنگین‌تر می‌کند.

محمدی ادیب تاکید کرد: همچنین اداره کل میراث‌فرهنگی آماده حمایت از تولیدات رسانه‌ای با موضوع میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

اثر رادیویی «یئدی گوز» به تهیه کنندگی سولماز ملکی و الناز عزیزی از اردبیل در بخش برنامه ترکیبی رادیویی دومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی تندیس میراث و دیپلم افتخار دریافت کرده بودند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092801547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha