بازدید دانش‌آموزان اسدآبادی از موزه تاریخ و فرهنگ

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسدآباد گفت: به منظور حفاظت و صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی، دانش‌آموزان اسدآبادی از موزه تاریخ و فرهنگ این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، کامران اکبری شایگان گفت: پیرو دستورالعمل بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت‌های اجتماعی در حفاظت و صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی بالاخص جوامع دانش‌آموزی و با توجه به امضای تفاهم نامه تعامل و همکاری اداره کل با آموزش و پرورش استان همدان، دانش‌آموزان اسدآبادی از موزه تاریخ و فرهنگ شهرستان اسدآباد بازدید کردند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسدآباد افزود: طی هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمام دانش‌آموزان مدارس شهرستان اسدآباد از موزه این شهرستان بازدید خواهند کرد.

او تصریح کرد: به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با داشته‌های تاریخی و فرهنگی شهرستان، در این بازدیدها ضمن توزیع بروشورهایی از آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان، در خصوص حفاظت و صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی توسط کارشناسان میراث‌فرهنگی و راهنمایان موزه توضیح لازم به دانش آموزان داده شد. 

شایگان گفت: در این بازدید سامانه ۰۹۶۶۲ برای اطلاع رسانی تخلفات در حوزه میراث‌فرهنگی به دانش آموزان و اولیا مدارس معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100300101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha