دومین جلسه کمیسیون نظارت بر امنیت خارجی و مقصدهای گردشگری استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد

با حضور معاون امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان‌شرقی، مدیرکل و معاون گردشگری میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، دومین جلسه کمیسیون نظارت بر امنیت خارجی و مقصدهای گردشگری استان آذربایجان‌شرقی، روز دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ در استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌ آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، احمد حمزه‌زاده از برگزاری جلسه امنیت گردشگری استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: دومین جلسه کمیسیون نظارت بر امنیت خارجی و مقصدهای گردشگری استان آذربایجان‌شرقی به منظور ارتقای امنیت گردشگران ورودی به استان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: افزایش تعداد گردشگران خارجی باتوجه به ثبت جهانی پنج اثر از استان آذربایجان‌شرقی در یونسکو و UNWTO باعث ایجاد ظرفیت‌ها و چالش‌های جدید در حوزه گردشگری و جذب گردشگر خواهد شد. در انتهای این جلسه ضمن بررسی موضوعات و چالش‌های مختلف توسط اعضاء و اخذ نظرات، پیشنهادات، چالش‌های امنیت سفر گردشگران خارجی؛ تامین امنیت سفر گردشگران خارجی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100500231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha