بازدید ثبت احوالی‌ها از موزه فرش ایران به مناسبت یکصد و پنجمین سال تاسیس ثبت احوال

به مناسبت یکصد و پنجمین سال تاسیس ثبت احوال ایران، پرسنل اداره کل ثبت احوال استان تهران از موزه فرش بازدید کردند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی موزه فرش ایران، روز سه‌شنبه پنجم دی ماه ۱۴۰۲ به مناسبت یکصد و پنجمین سال تاسیس ثبت احوال ایران، پرسنل اداره کل ثبت احوال استان تهران از موزه فرش بازدید کردند. در این بازدید حدود ۴۰ نفر از پرسنل اداره کل ثبت احوال استان تهران حضور داشتند.

زهرا فیاض بخش، مسئول رفاه ثبت احوال تهران در خصوص بازدید از موزه فرش ایران گفت: برای اولین بار است که از موزه فرش ایران بازدید می‌­کنم. امروز به مناسبت یکصد و پنجمین سال تاسیس ثبت احوال ایران به اتفاق همکاران برای بازدید از موزه فرش ایران آمده‌­ایم.

وی در ادامه افزود: موزه فرش ایران بسیار مجموعه نفیس و ارزنده‌ای است. همکاران شما به خوبی و سعه صدر فرش‌ها را برای ما توضیح دادند. اینجاست که به ارزش هنر اصیل ایرانی و اسلامی بیشتر پی می‌بریم.

مجید طیبی سرپرست معاونت توسعه و مدیریت ثبت احوال استان تهران هم که برای اولین بار است از موزه فرش ایران بازدید می‌کرد، در رابطه با موزه فرش گفت: این مجموعه بسیار زیبا است، و این زیبایی ها هنر ایرانی و اسلامی را به رخ می‌کشد که بسیار ارزشمند است. حضور در موزه فرش من را به این هنر علاقه‌مندتر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100500256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha